zondag 5 oktober 2014

Shedeals: Smartmat


Ik had al gehoord over HelloFresh in Nederland, maar nu blijken we ook zoiets in België te hebben. Smartmat.

Smartmat is eigenlijk een verrassende bezorgdienst aan huis van gezonde ingrediënten voor maaltijden. Smartmat stelt zelf het menu op van gezonde, originele en gevarieerde maaltijden en leveren dit samen met enkele recepten vervolgens aan huis. Minstens 25% van alle ingrediënten zijn biologisch. Ze hebben ook een voorkeur voor inlandse producten en willen niet te toegevoegde E-nummers in hun ingrediënten. Hun vlees is van lokale veeteelt en bedreigde vissoorten vind je niet op hun menu.

Je kan je abonneren op verschillende kookpakketten:

  • Pakket voor 4 dagen (€65) (2 pers.). Keuze tussen vegetarische en niet-vegetarische versie.
  • Pakket voor 3 dagen (€75) (4 pers.). Ook hier heb je de keuze.
  • Pakket voor 5 dagen (€109) (4 pers.)
  • Kindvriendelijk pakket voor 4 dagen (€89) (4 pers.)
  • Single bag voor 4 dagen (€49) (1 pers.)
  • Quick & Easy (€65) (2 pers.)
De Shedeal zit hem erin dat je gratis een voucher kan downloaden, waarbij je €20 korting krijgt op alle pakketten. Ideaal om even uit te testen! (zie hier)

Persoonlijk ga ik ook nu niet in op deze Shedeal. Ik vind hem wel interessant, zeker omdat ikzelf meestal niet goed weet wat klaarmaken, en dan is zo iets dat thuiskomt, met recept en al, wel handig. Het pijnpuntje zit hem bij het feit dat ik momenteel nog bij mijn ouders woon, en als zij dan niet echt bereid zijn even mee te testen dan is het wel een dure zaak. Natuurlijk ja. Boodschappen doen kost ook geld. Misschien dat ik het later toch even uitprobeer..

Bronnen: smartmat.be en shedeals.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten