dinsdag 7 oktober 2014

Foto's: genieten, magazines & gezond eten


Ze is weer een week voorbij. Een week vol genieten, gezond eten, family-time en magazines. Kijk even mee.


Dinsdag


Dinsdag had ik vroeg gedaan met werken, en toen zijn mijn zus, haar vriend en ik een terrasje gaan doen. We zijn een koffie gaan drinken bij Kommeke Soep in Dendermonde.


Mijn zus wou graag iets terugdoen omdat ik haar mijn hangertje met geloof, hoop en liefde gegeven heb voor mijn verjaardag. Omdat dit teken het wiskundig symbool voor oneindigheid betekent, en dit onze band als zussen mooi symboliseert, stond ze erop me dit cadeau te geven. Gezien zij graag wilde dat ik het altijd kan dragen, hebben we geopteerd voor een halsketting en niet voor een armband, ring of oorbellen.

Woensdag


Op het werk in de refter zijn er regelmatig nieuwe producten of producten in de kijker te vinden. Dit met als doel dat het personeel ook enige kennis kan opdoen. Ik werd bij deze wijn meteen aangetrokken door het etiket. Ik heb geen idee hoe de wijn smaakt, maar dat etiket! 


Na het werk kwam ik thuis en besloot ik even te genieten van de rust met een koffie en een Flair. Er zat ook informatie in over het Pink-Ribbon-magazine.


En kijk! Over twee weken in Flair: BFF-armbandjes met alweer het teken van oneindigheid. Ik weet met wie ik het bandje ga delen..

Donderdag




Goedemorgen! Donderdag was mijn vrije dag..


Bij het opstaan even snuffelen in het boek van Pascale Naessens - Puur eten dat je gelukkig maakt. Er zitten lekkere dingen bij. Ook even verder lezen in Divergent eer ik opsta.



De hoes van mijn smartphone gepimpt met washi-tape!



MoodieZ. Een beetje Happinez maar dan voor jongeren.


Een mooie quote over geluk. "Blijkbaar kan ik mijn geluk bepalen zonder de omstandigheden, zonder dat wat er met gebeurt." Dit past helemaal in de filosofie van vriendlief, dat je je eigen geluk afdwingt. Mooi!


Tijdschriften met inhoud. Tijdschriften die ervoor zorgen dat je positiever in het leven staat. Happinez, Flow en Flow Weekly.


Bloggen! Dit is de enige moment waarbij ik to do -lists gebruik. Anders vergeet ik al eens onderwerp.


Aangezien het mijn vrije dag was, heb ik eten gemaakt. De Tupperware MicoGourmet heb ik gebruikt om broccoli in de microgolfoven te stomen.


En hier maakte ik pasta, met zalm en pangasiusfilet, en bechamelsaus voor de liefhebbers.

Vrijdag


Vrijdag was weer werkdag. 's Avonds kwamen de neefjes op bezoek! Hier een selfie met Florian die zijn tante Joke helemaal niet meer kan missen nu.

Zaterdag


Zaterdag was het griepprik! 's Middags heb ik havermoutpap gegeten met blauwe bessen. Alles in het kader van de balans tussen gezond en ongezond. Later op de dag kreeg ik hoofdpijn die nog enkele dagen aangehouden heeft..

Zondag


Opstaan met hoofdpijn.. Toch is een goed ontbijt belangrijk. Papaya die die niet zo super meer was, en een warme chocoladekoek. Heerlijk!


Erna een beetje lezen in de Happinez. Op bezoek naar de moestuin..


Lunch tussen het bloggen door: pompoensoep met kokosmelk en gemalen koriander. Mjummie! 



Na een middagdutje zijn we nog naar Openbedrijvendag gegaan, en zijn we naar Sunday Shopday gegaan.


's Avonds hebben broer, zus en haar vriend, en ik Cluedo gespeeld. Florian kwam gezellig bij ons aan tafel zitten.

Maandag


Maandag was weer werkdag, maar in de namiddag wou ik toch heel graag het zadengebak van Pascale Naessens klaarmaken. De rest van de dag heb ik vooral gerust, want ik ben opgestaan met een stijve arm, en ik kreeg weer eens hoofdpijn.

Zo, dit was mijn week, hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten