dinsdag 14 oktober 2014

Foto's: Wonen, kapper en gezelligheid


De afgelopen week ging ik dame blanche eten, naar de garage, en aten we zelfgekweekte wittekool!

Dinsdag


Regen bij het opstaan. Sneu. :-( Gelukkig ben ik droog op het werk geraakt.


Mooie quotes in de Flair 's avonds..

Woensdag


Bij het ontbijt even de website van Ikea raadplegen. Oh, wat begint het te kriebelen..


Maar eerst even naar de kapper!


En na de middag: op naar de Ikea. Mooie staande lampen in industriestijl.


En hanglampen. Helaas vindt vriendlief ze te goedkoop. Jaja, hij wilt liever 'echte'.


Toen ik mijn koffer opendeed ontdekte ik dit. Ik heb duidelijk nog wat opruimwerk in mijn auto..


's Avonds meteen mijn Ikea-spullen gebruikt. Kijk eens hoe netjes nu!

Donderdag


Thuiskomen van het werk en genieten van een lekker stuk chocolade. Je kon eerder al lezen wat ik ervan vond.

 Vrijdag


Na drie weken verlof was 't Oud Brughuys weer open. Samen met zus ben ik een koffie gaan drinken. We zijn allemaal blij dat ze terug uit verlof is!


'S avonds kwam ik thuis en las ik deze log. Leuk! Bedankt Madtraxx!

Zaterdag


Na het werk had geen van ons twee nog zin om te koken. Dus ging ik maar frietjes halen tegen dat vriendlief terug was. Mjummie!


En deze keer ging ik met vriendlief, mijn ouders en mijn zus naar 't Oud Brughuys. Niet lang, want mijn oogjes vielen heel snel dicht. Ik denk dat we om 21 uur lagen te slapen. Hihi.

Zondag


Uitslapen! Na die week twee keer om 6 uur en twee keer om 5 uur te moeten opstaan, is dit echt wel lang uitslapen voor mij. Het deed me deugd!


Vriendlief wou naar de Bisbeurs, dus zocht ik op waar ik kon parkeren. Vriendlief is angstig en krijgt paniekaanvallen op de autosnelweg als hij aan het stuur zit, vandaar dat wij een atypisch koppel zijn. Ik rijd altijd als we met twee ergens heen gaan.


Hét bad! Dit willen we! Jammer dat het het enige bad was zonder prijs.


Op bezoek naar de moestuin..


En 's avonds een website aanmaken voor vriendlief. http://GoldenFrames.net is geboren!


Zelfgekweekte wittekool op ons bord.

Maandag


Vriendlief zijn auto moest binnen op onderhoud in de garage. Deze mooie oude auto stond tentoon. Mooi!

Ik moest minstens drie uur wachten, waarbij er ook nog een uur middagpauze was. Ik besloot het Waasland Shopping Center nog eens een bezoekje te brengen.



Er had ook een bandenwissel plaatsgevonden. Vriendlief zijn auto zelf is heel vuil, en daar zijn mooie banden onder. Vriendlief vond dit weekend geen tijd om naar de carwash te gaan.


Toen ik thuiskwam waren de kids er. Jeej! Hier zie je de jongste (Roger) spelen met een balletje dat ik van mijn stageplaats gekregen heb.

Zo, ik heb duidelijk aardig wat foto's genomen afgelopen week. Hoe was jouw week?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten