zaterdag 27 september 2014

Shoplog..

Zoals (bijna) elke vrouw ga ik graag shoppen. Toen ik afgelopen woensdag in het Waasland Shopping Center een bh ging ruilen, ben ik ook her en der binnengestapt.

Een agenda voor 2015! Deze heb ik wel al iets langer, en komt gewoon vanuit Colruyt. Ik denk dat hij rond de 10 euro kostte..


Catalogi van trouwringen.. Hint hint. ;-)

Eens binnengewandeld in de Hema. En wat heb ik daar allemaal gevonden.. Ik heb me even goed laten gaan..

Een USB-stick. Cadeautje voor Joke. Hij kostte €8,95

Snail mail set-jes. Dit zijn setjes waarmee je leuke kaartjes kan maken die je dan traditioneel kan opsturen met de post. Snail = slak, vandaar snail mail (trage post). Deze waren €1 per stuk.

Een To do-lijstje. Dat werd wel al eens tijd want ik vergeet voortdurend dingen te doen thuis. Of. "Ik ging iets doen, maar wat ook alweer?" En dan kwam vriendlief 's avonds af: "Heb je dit of dat gedaan?". Ze hadden trouwens ook boodschappenlijstjes. Dit was €1,95. Vervolgens twee postkaarten met een wens. Elk €1 per stuk.

Stickervellen (€1/stuk) en metalen clips (€1,75)

Een stickerboek voor €2,75.

Toen ik vervolgens mijn zusjelief bij Dreamland ging op zoek naar loombands, vond ik daar ook deze leuke tapes. Ze kostten elk rond de 3 euro dacht ik..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten