woensdag 11 april 2012

ESSENCE Marble Mania



Essence Marble Mania





Essence Marble Mania

Ik heb elke kleur gebruikt om te zien hoe mooi ze op zich lakken. Ze lakken handig maar drogen naar mijn mening toch redelijk traag.. Wel vind ik de Silver Twister een uniek stukje in mijn nagellak stash!

Persoonlijk denk ik wel dat de lakjes niet bedoeld zijn om gewoon je nagels mee te lakken. Nee, de lakjes heten "Marble Mania", dus ik veronderstel dat het de bedoeling is dat je ermee gaan watermablen.
Dit is een techniek waarmee je een unieke nail-art kan creëren op je nagels.. Je laat enkele druppels nagellak vallen in een glas water, zorgt er vervolgens voor dat je een leuk patroontje creëert en probeert vervolgens om je nagel net op de patroontje in het glas terecht te laten komen. Dit kan vaag klinken, vandaar dat ik een filmpje opgezocht heb dat het even duidelijk maakt.




Uiteindelijk is onderstaande foto mijn resultaat. Het is me niet van de eerste keer gelukt, maar na een keer of twee proberen lukte het wel. Wat me opviel, soms viel de nagellak gewoon als drup helemaal naar beneden. Nochtans was mijn water niet koud, maar lauw, zoals ze meestal aanraden.

Essence Marble Mania

Ik vond dit wel leuk om eens te doen, en als er zich een speciale gelegenheid voordoet dan is dit een leuke manier om unieke en creatieve nagels te creëren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten