maandag 23 februari 2015

Wat zit er in mijn handtas?


Een vrouw, wat steekt die toch allemaal in haar handtas? Neem even een kijkje!




Een overzicht..


Sleutels.. Sleutels van mijn auto, sleutels van de voordeur. Enkel de sleutels van het werk berg ik elders op.


Een notitieboekje, agenda, balpen en niet onbelangrijk! Een lippenstift en pleisters. De lippenstift heb ik gekocht met een cadeaubon die ik gekregen had van zus (link). Het notitieboekje gebruik ik echt om alles op te schrijven. Boodschappen, blogideeën, zaden, ... En ja, met onregelmatige uren is het wel handig als je je uren kan neerpennen, zodat je ze niet uit het hoofd hoeft te leren.


Mijn portemonnee van Bulaggi..


Wat zit er in jouw handtas?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb bijna nooit iets mee in mijn tas, behalve de belangrijke dingen, anders is het zo zwaar, haha..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, dat gevoel ken ik! Vriendlief en vader moeten niet meer afkomen met hun portemonnee of bril om erin te stoppen hoor! :D

      Verwijderen
  2. Ik zuil echt vanalles mee, een tik dat is blijven hangen sinds de middelbare school .. Sleutels,balpen,notitieboekje,kleine paraplu(!),zonnebril,spiegeltje met kam,zakdoeken,allerlei papieren van god-moge-weten-wat,makeup (vooral lippenstift en lippenbalsem) en een flesje water. Jep, ik zuil dit allemaal mee :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er wel iets meer in zitten, maar niet heel veel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stukje. Ik vind het stiekem wel grappig om te zien wat jij allemaal meeneemt. Ik neem ongeveer hetzelfde mee. Ik vraag mij echt af hoe mannen dat altijd doen? Die van mij heeft enkel sleutels en een portemonnee op zak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet: vriendlief legt zijn sleutels overal. In zijn zak, in zijn auto, ... zijn portefeuille zit altijd in zijn achterzak. En voor de rest heeft hij nog een zakdoek bij, die in zijn broekzak vooraan zit. Meer neemt die niet mee! Iets opschrijven? Dan vraagt hij mijn pen en papier :D

      Verwijderen