zondag 28 september 2014

She Deals: Deauty Box 'Back to school'

Shedeals: geweldige deals tegen fantastische prijzen! Zowel fashion, beauty, citytrips, ... kan je er vinden. Zeker de moeite waard om eens rond te surfen.

Vandaag in kijker: De Deauty Box 'Back to School'.


Waarom kies ik ervoor om dit product in de kijker te stellen? Wel, ik heb er hier (klikken!) eerder over geschreven. Toen had ik er sterk mijn twijfels bij om een abonnement aan te gaan. Uiteindelijk heb ik dit niet gedaan. Ik heb er ook nooit spijt van gehad.

Producten

Maar nu, die Shedeal. Even kijken wat er volgens de website in het pakket zou zitten.
Ik lees dat er 9 producten in zullen zitten:
  • 4 producten  voor je gelaat: Plante System - Getinte hydraterende emulsie, Be creative - Oogschaduw,  Garner - Oogreinigslotion Express 2 in 1, T. LeClerc - Blush
  • 3 producten voor je lichaam: Eucerin - handcrème, Rainpharma - Shower Gel, Hansaplast - Foot expert
  • 2 producten voor je haar: Garnier Fructis - Miraculous Oil, Kérastase - Nectar Thermique

Prijs

Deze Deauty Box kost bij de Shedeal €22,95 (dit komt neer op €2,55 per product)  i.p.v. de volle €88,72. Dat is €65,77 korting. Daar kan je al wat mee doen. Ter vergelijking, een gewone Deauty Box met 4 à 6 producten erin kost op dit ogenblik €16,95 (dit komt neer op €4,24 per product) indien je kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement.

Doen of niet?

Persoonlijk ga ik niet ingaan op dit aanbod van Shedeal. Er zitten maar 2 producten in waar ik min of meer nieuwsgierig naar ben en dat is de Miraculous Oil van Garnier Fructis, en de Foot Expert van Hansaplast.Make-up draag ik van tegenwoordig echt zelden of nooit, dus die producten vallen sowieso al af. En naar al de rest ben ik niet echt nieuwsgierig. Ik ga dus mijn centjes nog wat sparen,en als ik de twee interessante producten nog eens ergens tegenkom, dan kan ik er nog eens over nadenken.

Indien jij geïnteresseerd bent, sinds afgelopen nacht heb je nog exact 8 dagen de tijd om te bestellen! Maar, indien er veel interesse is, kan deze Deauty Box veel sneller uitverkocht zijn.
Hier nog even de link:
http://www.shedeals.be/nl/deal/40188/Start-het-schooljaar-in-stijl-met-Deauty-Box-Back-to-school-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten