dinsdag 30 september 2014

Foto's: verjaardag, geocachen & zee



Niet elke dag is even spannend bij mij. Soms bestaat mijn dag enkel uit werken. Hiervan neem ik geen foto's, om verschillende redenen. Ik heb mijn gsm niet op zak, en ik wil ook mezelf, de klant, en mijn werkgever een vorm van privacy bezorgen.


Dinsdag


Mijn eerste kaartjes. Eentje van Esprit, ik krijg er 10 euro korting voor mijn verjaardag. En eentje van Pabo, daar mag ik een verjaardagspakket gaan ophalen.


Het noeste werk van vriendlief. Drinken, koken en werken tegelijkertijd. Gelukkig kan hij lekker koken én levert hij mooi werk af. ;-)

Woensdag 


Samen met het gezin gourmet eten. Hier hoort een mooie foto van ons twee bij! Ook ben ik woensdag gaan shoppen, maar hierover heb ik al een shoplog geschreven.


Geocaches die vriendlief samen met mijn papa in augustus gevonden heeft, dienden nog gelogd te worden. Na deze logs kwamen we op een totaal van 902 gevonden geocaches!

Donderdag



Leftovers van woensdag opeten. Alweer gourmet, en alweer een selfie van ons twee!


Even de drankvoorraad voor vrijdagavond controleren...

Vrijdag



Mijn verjaardag! Deze selfie hebben we genomen voor ik ging werken. Ik was zo blij dat Joke terug thuis is, en dat ze mijn verjaardag mee kon vieren!


Een selfie met mijn jongste neefje! Hij steekt ongelooflijk graag zijn vingers in zijn mond. Wat jammer dat hij geen fopspeen wilt..


Het was feest bij me thuis! Ik had wel wat familie uitgenodigd, en wat hapjes voorzien. Maar vriendlief wist me te verrassen met 100 ballons. Mijn ouders hadden voor allerlei lekkers om te eten gezorgd. Bedankt voor de leuke verrassing! 


De twee tantes met hun twee neefjes.

Zaterdag



The day after. Niet dat we het laat gemaakt hebben. Ik heb vrijdag gewerkt van 10 tot 20 uur, en zaterdag moest ik van 7 tot 17 werken. Ik heb van mijn grootmoeder een mooie bos bloemen gekregen. Ook zie je de (onaangeroerde) appeltaart van mijn papa nog staan.


Vriendlief kwam onverwacht nog af met een cadeautje zijn mama. Een handdoekje, washandje, en een mooie spreuk.


De ballonnen kwamen één voor één naar beneden. Hier lijkt het alsof ze op hun knoopje 'staan'. Leuk. We aan ze allemaal geleidelijk aan plat laten worden, en dan pas wegdoen.


's Avonds voor tv, lekkere pistachenoten eten! Mjummie!

Zondag


Ontbijt!


Ik heb er wel nog een beetje agavesiroop bijgedaan, de yoghurt was anders net iets te zuur.


Na het geocachen (waarover ik eerder al schreef) zijn we dus echt naar de zee gegaan.


Vriendlief en ik hadden reuzehonger; We zijn mijn ouders gaan vervoegen in een horeca-zaak en hebben een lekkere lunch gegeten. Hier was hij weifelend aan het kijken naar zijn Brugse Zot.


De haven.


Vriendlief liep precies wat verloren?


Na het loggen.. Nog 83 caches te gaan. Elke dag eentje, en dan hebben we er voor het einde van het jaar 1000 gevonden.


Vriendlief heeft me een mooie trui gekocht. We waren een zaak binnengestapt na het zien van een mooie kleedje, maar dat paste jammer genoeg niet. Deze trui vond hij ook mooi en daar trakteerde hij me dan op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten