dinsdag 4 juni 2013

Update

Lang lang geleden.

Foei foei toch. Of toch niet?


Inmiddels heb ik mijn juni-examens afgelegd. Nog even afwachten wat de resultaten zijn (ik vermoed in totaal 3 herexamens, wat jammer!) maar in tussentijd heb ik wel gewoon vakantie.

De afgelopen maanden is er best wat gebeurd. Ik heb stage gelopen, bij een heel leuke stageplaats waar ik ongelooflijk veel bijgeleerd heb, ik heb geleidelijk aan afscheid genomen van de hogeschool, ik ben beginnen solliciteren. Daar dan nog eens de examens in juni en een groot eindwerk in groepswerkvorm erbij, en je snapt vast wel dat ik het redelijk druk had.

Tussendoor ben ik ook nog gewoon op zaterdag gaan werken, en was er dikwijls op zondag de zin en de tijd om samen met vriendlief te gaan geocachen.

Momenteel zijn al de school- en stageverplichtingen dus weggevallen, en na dit weekend ben ik ook vrij van mijn vakantie/zaterdagwerk. Een paar weken helemaal vakantie met veel tijd.

Tijd die ik graag nuttig wil besteden. Kamer opruimen en netjes houden, spelen met mijn schattige neefje, vriendlief regelmatig een bezoekje brengen, geocachen, receptjes uitproberen, ..

Zoals je leest ben ik dus niet van plan om op mijn luie kont te zitten hele dagen en niets te doen.

Zo, dit was mijn persoonlijke update. Ik hoop dus dat je vanaf nu weer regelmatig een blogberichtje te lezen krijgt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten