maandag 23 februari 2015

#40DagenVasten: dag 5 - zondag

Het is sterker dan mezelf, maar ik moet erover schrijven. Dit omdat ik leuke reacties krijg, en dat motiveert nog meer natuurlijk!

Gisteren (zondag) had ik een offday. Ik had die nacht verschrikkelijk slecht geslapen, dankzij mijn oor. De afspraak met de dokter is gemaakt, en vindt plaats op maandagmorgen.
Omdat ik zo slecht geslapen heb, heb ik niet veel gedaan. Ik zei tegen vriendlief: "als je wilt dat ik je ergens heen breng en kom halen, dan zeg je het, maar ik ga niet blijven zitten." Vriendlief antwoordde: "rust maar wat". Zo gezegd, zo gedaan. Rusten betekende: op de zetel liggen. Met op de salontafel een hele hoop snoepgoed. Maar, ik heb niets aangeraakt! Zonder moeite trouwens.

Wat heb ik gisteren zoal gegeten? Om te beginnen had ik een fruitontbijt, ik vond het wel belangrijk ervoor te zorgen dat ik voldoende vitamines binnenkrijg. Vervolgens heb ik wat gesnackt met iets van charcuterie. Niet de gezondste keuze, maar hé, het was geen suiker. In de namiddag heb ik me twee koppen tomatensoep genomen. Mjummie! Om dan vervolgens 's avonds het gewone avondeten te eten. Geen tussendoortjes dus. Ook niets 's avonds, want ik lag vrij gauw in bed.

Hoe verloopt jouw vasten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten