vrijdag 20 februari 2015

#40DagenVasten: Dag 2

Gisteren was dag 2 van mijn vastenproject!

De verkoudheid was erger geworden, ik vraag me soms af van waar dat snot blijft komen. Als ontbijt heb ik gekozen voor een halve pompelmoes en een peer. Met daarbij een grote tas koffie. Een banaan in de tas voor tijdens de pauze, en hup, weg was ik.

's Middags koos ik voor volkoren brood met kaas. Mjummie. Ik stond vervolgens drie uur aan de kassa, en ik zag al het snoep en koekjes voorbij komen. En weet je wat? Het deed me gewoon niets. Ik hoor in mijn omgeving zeggen: "dat zal nog wel komen", maar op zich. Het is me al eerder gelukt om veel strenger te leven, dan zullen deze 40 dagen me ook wel lukken hoor.

Toen ik thuiskwam, was het avondeten al bijna klaar, waarna we naar De Wiek trokken. Aangezien De Wiek opengehouden wordt door mijn collega, was die op de hoogte, en kreeg ik geen koekje of chocolaatje bij mijn koffie of thee. Toen vriendlief een wafel vroeg, heb ik me wat kaas gevraagd, ook lekker!

Dag twee heb ik dus ook vlot doorlopen, zonder al te veel moeilijkheden. Op naar dag drie!

Doe jij mee met de vasten? Hoe verloopt het bij jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten