donderdag 19 februari 2015

#40DagenVasten: Dag 1

Een verslag van hoe mijn eerste dag vasten me verging. Ik heb dit gisteravond nog geschreven.

Vanmorgen toen ik opstond, voelde ik het al: ik ga een snotneus krijgen. Letterlijk te nemen. ;-)
Ik heb ontbeten met twee wijnappelsienen, en een halve pompelmoes. Met als drankje een koffie. Normaal ontbijt ik met een banaan, maar die heb ik meegenomen naar het werk. Dan kon ik iets eten tijdens mijn ochtendpauze, zonder dat ik naar koekjes of chocola zou grijpen.

Gedurende de dag heb ik me afgevraagd wat ik zou eten 's middags. Ik had nog sandwiches liggen, en het zou zonde zijn om ze te laten slecht worden. Maar écht gezond is dat toch ook niet..
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen een mango met twee sandwiches te eten. Sandwiches met wat kipfilet. En als drankje had ik spa rood.

Meestal begin ik te snaaien als ik gedaan heb met werken, maar vandaag mocht ik dat niet doen.. En toch wou ik iets eten.. Oh, zoetzure augurken, dat ga ik me nemen! Lekker.
's Avonds was het wild met een veenbessensaus. Redelijk zoet, redelijk wat suiker. Misschien eet ik nog wat chips bij het tv-kijken.

Al bij al viel mijn eerste dag goed mee. Al had ik op het einde van de dag wel hoofdpijn. Ik denk dat die hoofdpijn eerder te wijten is aan mijn snotneus, dan aan het vasten. Op naar dag 2!

1 opmerking:

  1. Wauw, goed bezig hoor! Ben erg benieuwd naar als je update. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen