vrijdag 17 oktober 2014

Blogs die je zeker moet gezien hebben!


's Morgens sta ik op en surf ik graag even rond. Voornamelijk bloggers. Er is niet leuker dan te kijken wat er omgaat in de wereld van iemand anders.

Misslipgloss.nl

Met Cynthia is het allemaal begonnen. Ik was aan het twijfelen om een bepaald beauty-product aan te kopen, en via Google kwam ik op haar blog terecht. Cynthia schrijft vooral over beauty, maar op maandagmorgen om 6 uur kan je steeds een blik nemen in haar leven. De laatste week van de maand schrijft ze ook plogs. Plogs zijn dagelijkse verslagen over haar leven.

Styleguide.nl , mommytobe.be & shirleyschrijft.nl

Drie geweldige blogs van Shirley. Op de eerste heeft ze het vooral over mode, en kan je wekelijks ook haar verslag van de week lezen. Op haar tweede blog gaat het voornamelijk over zwangerschappen en het moederschap. Dit zowel door haar ogen als door de ogen van anderen. Check vooral haar zoontje Skyler. Zo schattig! Op haar derde blog heeft ze het vooral over onderwerpen die niet zo goed passen bij de andere twee. Dit kunnen gewoon hersenpinsels zijn, of tags.

Lisanneleeft.nl

Over Lisanne heb ik al eens geschreven. Ondanks de ziekte van Lyme, en de behandeling ervoor, blijft ze erin slagen dagelijks een blogpost online te krijgen. Een blogpost die trouwens niet vol zelfmedelijden staat, nee, een blogpost met tips voor leuke decoratie, positieve levensstijl, DIY's ... Ook kan je op zaterdag even een blik in haar leven nemen.

Awkwardduckling.nl

Een blog die ik nog maar net ontdekt heb, maar mij interesseert vooral het onderwerp moestuin bij haar. Zij gaat volgend jaar beginnen met haar eigen moestuin!

Memoiresdunefillenoyee.nl

Yvonne is een jonge vrouw die de strijd tegen anorexia gevoerd heeft en soms nog voert. Ze is heel openhartig en plaatst regelmatig fragmenten van haar dagboek toen ze in behandeling was in het ziekenhuis online.

Zo, dit zijn mijn favorieten. Zijn er blogs die jij mij absoluut aanraadt om even te bekijken? :-)


3 opmerkingen:

  1. De blog van Lisanne is inderdaad heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je mij hebt opgenomen in je blogoverzicht :). Ik zie het nu pas omdat ik vreselijk achterloop met het lezen van andermans blogpost en ik jouw blog wilde vermelden in mijn blogpost van vandaag over moestuinieren. Wat toevallig! Miss Lipgloss en LisanneLeeft volg ik zelf ook. Ik ken de blogs van Shirley niet, maar 3 blogs bijhouden, jeetje! Ik vind het al heel wat dat ik elke dag op 1 blog kan posten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat toevallig! Ja, mij lijkt het ook een enorm karwei!

      Verwijderen