dinsdag 1 januari 2013

2013

Vooreerst iedereen een gelukkig en gezond 2013 toegewenst! Een nieuw jaar, tijd om even een lijstje op te stellen van wat ik graag verwezenlijkt zou zijn het komende jaar.

Wat zou ik graag verwezenlijkt zien in 2013?
  • Afstuderen. Ik zou heel graag het komende jaar eindelijk mijn diploma willen behalen.
  • Werk vinden. Dit is gekoppeld aan het afstuderen, maar toch niet onbelangrijk.
  • Sparen. Binnen enkele jaren zal er een grote kost zijn (huis bouwen), en daar moet natuurlijk op voorhand al voor gespaard worden. Het zal een heel lastige opgave worden, maar nadien krijg ik iets mooi in de plaats.

  • Gezond blijven leven. De afgelopen week was het toch iets moeilijker, dat gezond leven. Iedereen is in feeststemming, haalt eten in huis dat er normaal niet is, er wordt wat meer gebak gemaakt, ... En daarbovenop nog eens studeren, wat ervoor zorgt dat ik sneller geneigd ben eten op te zoeken, en waardoor ik minder beweeg per dag. Na de examens komt dit zeker en vast wel in orde! (Het moet van mezelf). Al zeg ik niet dat ik mij de afgelopen week laten gaan heb.. Gewoon iets minder 'strikt' dan gewoonlijk.

  • 6 jaar samenzijn vieren met de boyfriend. Dit heugelijke gebeuren vindt plaats in juli, hopelijk kunnen we dan dubbel vieren. (zie punt 1).
  • Florian 1 jaar oud zien worden, en Yana 3 jaar oud zien worden.
  • Nog steeds dat goede contact bewaren met enkele teruggevonden vrienden van me. Het lijkt alsof we een kliekje van zes geworden zijn. Ik vind het telkens ook heel gezellig als we samenzijn!
  • Een goede gezondheid. Voor zowel mezelf, mijn vriend, mijn familie en vrienden. En dan bedoel ik niet dat we geen griepje mogen hebben, maar gewoon dat ik wil dat we ook het komende jaar gespaard blijven van ergere ziektes.
  • Dat ik nog veel wandelplezier mag beleven.



Zo, dit waren mijn grootste wensen voor 2013. Aan punt 1 ben ik volop bezig. (Studeren!) Het zal dus nog even duren eer ik weer lekkere receptjes enz. post, omdat ik mijn tijd echt nodig heb.

Een fijn begin van 2013 toegewenst!


Bronnen foto's:



2 opmerkingen:

  1. Hoi! Dankjewel voor je bezoekje aan mijn blog plant-aardig. blogspot.com! Ik wens je een fijn 2013 en succes!

    BeantwoordenVerwijderen