donderdag 31 mei 2012

Gelpolish by Sanké



Aangezien ik nu volop in de examens zit en ik geen zin heb om regelmatig mijn nagels te lakken, maar toch mooi verzorgde nagels wou, besloot ik eens gelpolish te proberen. Dit is een techniek tussen nagellak en gelnagels.
Het is minder schadelijk voor je nagels dan gel, even handig aan te brengen, maar het blijft tussen de 2 à 3 weken zitten.

Gelpolish by Sanké



 Ik had bij het voorbij fietsen al gezien dat ze bij Sanké Zele gelpolish doen voor 25 EUR. Ik besloot het erop te wagen en maakte een afspraak voor afgelopen dinsdag.

Bij Sanké werken ze momenteel met Jean Marin.

Gelpolish by Sanké
Dit merk belooft een mooi geëgaliseerd resultaat dat minstens twee weken blijf zitten voor amper 30 minuten werk.

Gelpolish by Sanké

Gelpolish wordt in 3 stappen (zoals nagellak) aangebracht, waarbij het telkens 2 minuten moet uitharden onder een UV-lamp.
- base-coat
- 2 lagen kleur
- topcoat
Achteraf wordt er nog even met cleanser over je nagels gegaan om het plakkerige laagje eraf te halen en klaar zijn de nageltjes!

Gelpolish by Sanké



Ik moet zeggen: ik ben best tevreden van het resultaat. Ik heb hier en daar al wel met een zachte vijl een kleine afschilfering moeten vijlen, maar dat ligt vast aan mij! Ik ben reuzebenieuwd of het er echt 2 weken op gaat blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten