woensdag 18 april 2012

ESSIE - Tour de finance

Essie - Tour de finance

Uit een vorige blogpost wisten jullie al dat ik razend benieuwd was om eens een lakje van Essie te proberen.. En zo geschiedde.. Ik ging naar de plaatselijke Kruidvat en ik kocht er een paar leuke kleurtjes, waaronder deze.




Tour de finance is een roze kleur, en het is een kleur dat uit de lentecollectie van Essie komt.

Wat een verademing was dit zeg! Ik begreep pas echt wat andere mensen zo fijn aan dit lakje vonden toen ik het testte!
Het borsteltje is héél handig, het is geen fijn, en het dekt je nagel in twee/drie strepen. Ook droogt dit lakje razend snel. Je hebt lakjes waarbij je na je tweede laag een kwartier moet wachten wil je zeker zijn dat het droog is, maar dit had niet eens zoveel tijd nodig!

Essie - Tour de finance

Wel ben ik een beetje onverstandig geweest, ik ben redelijk snel na het lakken in mijn bed gekropen, en je ziet op echt iedere nagel een beetje 'dekbedpatroon'. Volgende keer toch maar vroeger op de dag mijn nagels lakken, zoals ze goed kunnen uitharden!

Op deze foto zie je trouwens ook dat ik op mijn ringvinger en wijsvinger een ietwat specialere topcoat gebruikt heb, maar hierover later meer. Ik vermoed dat je het effect beter zal zien bij een zwart of een lichter kleurtje.

Essie is sinds kort te koop bij Kruidvat en kost daar €10,99 voor 13,5ml. Alles van Essie eigelijk, dus ook de verzorgende lakjes. Een echte aanrader als je wilt investeren in een goed lakje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten