donderdag 12 april 2012

CATRICE - Hip Queens Wear Jeans





Catrice - Hip queens wear jeans





Dit is het eerste Catrice-lakje dat ik probeer. Het heet Hip Queens Wear Blue Jeans en het heeft een flesje dat je wel eens meer tegenkomt.


Het nagellakje lakt heel makkelijk door middel van een borsteltje dat net breed genoeg is.

Op de foto's die ik van mijn nagels genomen zie je heel duidelijk dat het lakje met 1 laag genoeg dekt.  Ook droogt dit lakje relatief snel op. Handig dus als je niet zo heel veel tijd hebt, en toch mooi gelakte nagels wilt!

Catrice - Hip queens wear jeans


Het is een mooi blauwe kleur. Een beetje naar de donkere kant, maar eigenlijk doet het best wel denken aan jeans. Er zit wel een lichte glitter in, wat ik wel weet te appreciƫren. De glitter zie je ook pas wanneer het licht goed valt.

Ik ben eigenlijk eens benieuwd hoe dit lakje eruit ziet als je in de zon zit, want met mijn flits op mijn camera gaf het wel een leuk effect.

Catrice - Hip queens wear jeans
Dit is het effect van de flits.


Catrice is te koop bij Kruidvat en kost een paar euro's.

Catrice - Hip queens wear jeans
Deze kleuren zijn een beetje anders door het kunstmatige licht. De bovenste foto geeft een realistischer beeld van de kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten