dinsdag 3 april 2012

CHANEL - Blue Rebel

Chanel - Blue Rebel





Onlangs heb ik mijn eerste Chanel-kleurtje gekocht.. En ik kon het niet laten om dit met jullie te delen.
Het lakje heeft de kleur 553 Blue Rebel en het kostte rond de 20 euro bij Parfumerie Pascale. Dit lakje is al geruime tijd op de markt, maar de verkoopster wist me te vertellen dat het een echt lente-kleurtje is!

Het lakje op zich zat in een doosje en is voorzien van twee dopjes, wat wel even schrikken is als je het borsteltje verwacht. Het is in tegenstelling tot het vorige lakje een redelijk fijn borsteltje, maar toch lakt het makkelijk.

Aangezien ik mijn nagels moest bijvijlen, heb ik ervoor gekozen om dit nieuwe lakje op te doen. Het vorige lakje zat er trouwens nog steeds onberispelijk op!

Momenteel ben ik al heel tevreden over dit lakje. Het lakte vlotjes en droogt ook goed op. Wel vind ik het donker uitvallen, maar dat lijkt me logisch. Nu maar hopen dat het niet te snel chipt, maar Chanel lijkt me persoonlijk echt wel een goed merk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten