zondag 22 februari 2015

Quote: take time


Gelukkig zijn en genieten van het leven begint bij jezelf. Dat heeft tijd nodig om te kunnen groeien in jezelf. Bij mij is het simpelweg begonnen met genieten van een kop koffie en een goed tijdschrift. Dan nam ik twee uur de tijd om dat tijdschrift te lezen in bed genietend van een kop koffie. Nu kan ik het al veel ruimer trekken. Maar soms heb ik toch ook nog die 'me'-time nodig, om mezelf niet te verliezen in negativiteit en zorgen..

Kan jij je stellen in deze quote?

2 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een goede quote. Ik probeer daar ook steeds bewuster mee bezig te zijn. Ik neem die tijd vaak wel, maar geniet er niet bewust van. Maar langzaamaan komt dat steeds meer. En lekker in bed met een tijdschrift doe ik ook echt veel te weinig. Komend weekend maar eens doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen