zaterdag 7 februari 2015

Foto van de week: gin-orange


Vorige week vrijdag was ik ziek. Ik had een zware verkoudheid, met daarbovenop nog eens een migraine-aanval. Ja, ik ben al jaren migrainepatiĆ«nt. Nu niet meer zo erg als vroeger, maar soms heb ik het toch ook nog flink beet. Omdat ik vrijdag mijn vrije dag had, en ik zaterdag dus wel moest werken, was het afwachten geblazen hoe het mij ging bevallen. Uiteraard voelde ik mij zaterdagochtend nog niet op en top, maar het zou wel lukken zei ik. Migraine heeft me nog niet gauw thuis gezet. Vriendlief was toch bezorgd en kwam me opzoeken in de winkel. Na zijn bezoekje postte hij het volgende op Facebook: "Me vrouwke op haar werk gaan bezoeken. Ze ziet er al beter uit. Zal u eens een ginneke make straks" (in het Nederlands: "mijn vrouwtje op haar werk gaan bezoeken. Ze ziet er al beter uit. Ik zal haar eens een gin maken straks."). 's Avonds zouden we gourmet doen, en ik kan je vertellen: ik kwam net thuis, of meneertje begon aan mijn cocktail. Zoals jullie eerder kunnen lezen hebben, hou ik niet van tonic, en dus maakte hij eentje met sinaasappelsap. Deze foto is genomen bij de tweede, omdat hij vond dat een groene asperge er wel bij paste.. 
Zondag hebben we dan heel Vlaanderen rondgereden, om te kijken naar woningen die de twee ruwbouwaannemers geplaatst hebben. En uitzonderlijk bestond mijn week uit zes werkdagen i.p.v. vijf. Zo hebben we dat ook eens meegemaakt!

Hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten