zaterdag 24 januari 2015

Foto van de week: mocktail

Afgelopen week gingen we weer naar ons stamcafé. Aangezien ik altijd BOB ben, en ik eigenlijk nooit weet wat kiezen zei ik tegen vriendlief "verras mij", en weg was ik naar het toilet. Toen ik terugkwam waren er discussie aan de gang over melk bij cocktails en dergelijke. Ik fronste even, ze waren toch niet van plan me dat te geven? Tot de cafébazin opeens zei: "ik weet iets!" Ze nam een glas, dook in haar frigo's onder de toog, om vervolgens in de keuken te verdwijnen. Toen ze terugkwam had ze dit mee: een mocktail (alcoholvrije cocktail) met stukjes pompelmoes, kiwi en sinaasappel bij. Heel het drankje heb ik me afgevraagd wat het drankje eigenlijk was. Toen we afrekenden stond er op de rekening: "tonic - fruitsap". Het zal wel zoiets geweest zijn. In ieder geval: het was zeer lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten