dinsdag 21 oktober 2014

Foto's: verlof


Mijn verlof is gedaan. Vanaf vandaag ga ik terug werken. Wat ik mijn verlof gedaan heb, kan je hier deels zien. Het was vooral genieten van het leven!

Dinsdag



Mijn todo-lijstje voor het verlof. Ik geloof dat het vrijdag was, toen ik alles aangevinkt had!


Dinsdag is hier marktdag. Meteen van de gelegenheid gebruik genomen om een koffie te gaan drinken.


Boodschappen doen met de fiets!


Soep, met korstjes. De iPad en de Flair. Meer heeft een goede middagpauze niet nodig.


Ik herkende vriendlief hier onmiddellijk in!


Nagels gelakt. Het was zo lang geleden!


Ik moest spontaan lachen bij dit prentje. Er was trouwens bij iedere horoscoop zo een grappig prentje. Hihi.

Woensdag


Woensdag was de dag waarop ik naar de notaris ging. Ook heb ik die dag mijn auto/rijdend tuinhuis leeggemaakt. Ahum. Leeg.

Donderdag


Online een IQ-test gedaan. Meerdere. Mijn IQ zou rond de 120 schommelen.


Blogs lezen. Blogs typen. En 's avonds kijken voor een warmtepomp e.d. voor ons droomhuis!

Vrijdag


Op naar de moestuin! Het verslag heb je al kunnen lezen..



Kijk eens hoe groot en flink mijn jongste neefje al wordt!

Zaterdag


Nieuwe aanwinst! De FitBix Flex.


Gezellig een terrasje doen.. Het was een echte zomerdag!


Kijk eens wat een mooie zonsondergang..

Zondag


Visitekaartjes voor vriendlief ontwerpen. Deze worden het!


's Avonds gaan eten met de familie langs moederszijde. Mijn voorgerecht: meloen met hesp.


Mijn hoofdgerecht: steak béarnaise. Het was een heel gezellig avond!

Maandag


De FitBix Flex meet heel wat dingen. Waaronder mijn slaap. Ik was best benieuwd hoe vast ik slaap, en hoe lang. Dit was het resultaat. Ik kreeg van heel wat mensen de reactie dat ze best jaloers waren dat ik zo lang kon slapen. Maar: ik ga samen met vriendlief slapen, die gewoon moest werken, en ik had vandaag mijn vrije dag, waardoor ik écht niet om zes of zeven uur ga opstaan. Veel later dan dit sta ik nooit op.


Als ik mijn neefjes ga ophalen, dan wandel ik altijd door een speelpleinparkje. Wat een woord. Hihi. Het zag er vandaag zo uit. Ik vind de herfst zo mooie kleuren hebben. Gedurende de hele herfst.


Mijn oudste neefje is een echte kapoen! Hier was hij rijstpap aan het eten. Met zijn knietjes op de stoel.


Een foto van mijn nagels. Alle tien mijn vingernagels zijn gelakt, maar enkel mijn pink en ringvinger hebben een opvallend kleur gekregen. Ik heb de vingernagels die ik het meeste gebruik (en dus het snelste chippen) bewust in een neutrale keuze gekozen.


Mijn oudste neefje was een hele tijd over treinen bezig. Nu wonen wij wel meer dan 1 km van het station vandaan, maar toch zijn mijn neefje en ik te voet naar het station gegaan om treinen te kijken. Wat leuk! Is mijn neefje niet schattig?

Zo, dit was mijn week. Hoe was jullie week?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten