maandag 22 september 2014

September deel 1


Eten maken! Gebakken witloof, met krielaardappeltjes, en schnitzels. Vriendlief en ik wisselen elkaar momenteel af qua eten maken. Mijn ouders eten op een ander tijdstip nu mijn zus nog in het ziekenhuis ligt.


Ballons in de lucht! 


Op bezoek bij de zus, een selfie wou ik al langer. Het kruisje in haar hals is haar katheter. Langs hier komt haar infuus binnen, en ook kunnen ze langs hier haar bloed afnemen. 


Zus mocht een weekend naar huis komen. En wat doen zij en haar vriend dan terwijl hij op bezoek is? Spelen! Zij de Sims 4 (net uit toen!), en hij World of Warcraft.


En dan. 8 september. Een dag om nooit te vergeten! We krijgen ze eindelijk voorgoed weer mee naar huis! Geloof, hoop en liefde bracht ons hiertoe!


Pompoenoogst.


Na vele pogingen is het eindelijk gelukt. Mijn quiche met prei en ham is eindelijk een mooi geheel! Binnenkort een receptje?


Vriendlief was erg vrijgevig met de pompoenen. En dus maakte Sofie van 't Oud Brughuys er heerlijke pompoensoep van. En pompoensoep van onze pompoenen zonder ervan te proeven, dat kan toch niet, hé? :-)


Thuis geen pompoensoep, maar wel soep van snijbiet met courgettes. Heel apart, dat wel, maar ook erg lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten