maandag 27 januari 2014

School start weer..

Zoals ik eerder al liet vallen, moet ik nog voor 1 vak slagen eer ik afstudeer. Audit. Nu had ik de pech dat dit een vak was waar ik verplicht de lessen moet meevolgen, en dat pas in het tweede deel van het academiejaar viel. Vanaf deze week is het zover. Dan moet ik werk en school zien te combineren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het best wel spannend vind. Ik ben vorige week ziek geweest, waardoor mijn volwaardige opleiding in de frigo een beetje anders loopt dan verwacht, ik heb morgen een andere opleiding voor het werk, en ik moet ook nog ergens tijd vinden om te studeren, zodat het deze keer geen flop wordt.

En wat dan met mijn moraal? Vorig jaar was ik immers ook nog op en top student, maar ik voel me nu toch wel licht anders. Meer verantwoordelijk, meer begaan, meer volwassen. En dan ga ik weer tussen de studenten zitten, die stage doen, die vakantiewerk doen, die bezig waren met dingen waar ik een jaar geleden mee bezig was. Het zal wennen worden.

Maar langs de andere kant, ga ik ook mensen terugzien, waarvan ik blij ben dat ik ze terugzie. Mensen die ik het afgelopen half jaar toch wel gemist heb.. Ook kijk ik er best naar uit om weer met boeken aan de slag te gaan, kleurtjes en dergelijk te gebruiken en mijn hersenen te gebruiken om de leerstof erin te stampen..

Ik kijk dus met een beetje spanning uit naar donderdag.. En hoe het verloopt? Dat zullen we dan wel zien.. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten