zondag 1 april 2012

Airbrush - Poging 1


Mijn vriend heeft zich onlangs een airbrushpistool gekocht. Dit zou hij graag gebruiken voor zijn eigen modelbouw te spuiten, maar ook om mijn nageltjes te versieren.



In een nagelstudio maken nagelstylisten ook dikwijls gebruik van de airbrush-techniek om leuke nail-arts te creƫren op kunstnagels. Nu heb ik geen kunstnagels meer, dus moet het bij mij gebeuren op mijn natuurlijke nagel.

We hebben natuurlijk eerst gezorgd dat we verf hadden die niet schadelijk was voor mijn nagels, en vervolgens zijn we aan de slag gegaan!

airbrush

Mijn vriend had eerst mijn nagel ontvet, waarna hij een basislaag gespoten heeft. Vervolgens heeft hij door middel van een stofje, en soort van patroon erover heen gespoten. Het resultaat kan je op de foto's bekijken. Vervolgens hebben we dit afgewerkt door een laag topcoat. Dit moest heel voorzichtig gebeuren, want we merkten dat we met gemak de verf van de airbrush konden meetrekken.


airbrush

Uiteindelijk heb ik mijn nagels diezelfde avond nog opnieuw moeten lakken omdat de verf niet hield. We vroegen ons af wat we misdaan hadden. Maar die vraag werd heel lang onbeantwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten