zondag 29 maart 2015

Zomertijd!



Opgelet: om 2 uur draaiden we de klok door naar 3 uur!

Ik weet niet hoe jullie zich erbij voelen, bij een uurwissel, maar behalve een uur minder slaap, merk ik het ook aan mijn eetpatroon. Al moet ik er wel bij vertellen dat het relatief snel over is (1 dag).
Het is ook een rare dag, want de hele tijd loop je je af te vragen of het uur dat je ziet, of het wel klopt. Ik geloof dat het ook een van de dagen is waarop er het meeste naar de sprekende klok gebeld wordt. De sprekende klok is in Belgiƫ te bereiken via het telefoonnummer 078/05.12.00

8 opmerkingen:

  1. Pfoe, helemaal geen zin in zomertijd, ik wil juist een uurtje langer slapen, haha! xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook niet.. Al lijkt het vandaag wel een dagje bed te worden. :)

      Verwijderen
  2. Ik voel me ook een beetje in de war haha, ook de momenten waarop ik eet 'kloppen niet' in vergelijking met de tijd :p
    Wat grappig dat er een sprekende klok bestaat! Nog nooit eerder van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, zeker wel! Vandaag had ik gelukkig geen last met opstaan. ;)

      Verwijderen
  3. Ik heb echt altijd last wanneer de klok verandert: moe, vreetbuien en compleet in de war met echt alles. En nu is het niet anders. En wat maakt het allemaal nog erger? Mijn echtgenoot heeft net hetzelfde probleem .. Dat worden dan weer 2 enorm interessante weken :P (zoveel tijd hebben we nodig om het echt compleet gewoon te worden) Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pff alleen al bij het idee van een uur minder slaap... maar uiteindelijk viel het toch wel mee! Ik denk omdat ik mijn wekker al de vorige dag een uur vooruit had gezet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dus jij leefde al een dag eerder een uur vooruit?

      Verwijderen