maandag 16 april 2012

YVES ROCHER - Flowerparty


Yves Rocher - Flowerparty

Zoals wel meer mensen bestel ik regelmatig beauty-producten bij Yves Rocher. Dit gaat heel makkelijk. Naast de klassieke handcrèmes en andere producten kan er in mijn pakketje weleens een flesje eau de toilette zitten.



Deze keer was dat Flowerparty - Limited Edition.
De website van Yves Rocher zegt er het volgende over: 
"Van de zomer word je blij!
LIMITED EDITION. Een zomerse geur: kleurrijk en verfrissend. Een cocktail van frisse fruitgeuren en zomerse bloemen. Zo zacht als een bloemblaadje op je huid."
Yves Rocher - Flowerparty

Nu ben ik op zich al heel grote fan van de geurtjes van Yves Rocher, zo ook dit geurtje. En wat blijkt bij het schrijven van deze blogpost? De Flowerparty douchegel gebruik ik al ongeveer een jaar!

Nu vragen jullie zich vast af hoe dit geurtje ruikt. Persoonlijk vind ik dit heel moeilijk uit de leggen, maar ik wil toch proberen.

Het is een ietwat zoet geurtje. Het ruikt meer naar snoepjes dan naar bloemen. Al is het ook niet de geur van enkel snoepjes. Het is er zo een beetje tussen. Wat ik ook merk, is dat er geen scherpe ondertoon in zit. Je kent dat wel, een heerlijk parfum dat je opdoet, dat heerlijk ruikt, maar waar je naar verloop van tijd barstende hoofdpijn krijgt. Het lijkt me niet dat je dat met dit geurtje zal hebben. Dit is meer een geurtje dat subtiel gaat opgemerkt worden als je iemand voorbij wandelt, en niet eentje dat 'stinkt'.

Het geurtje op zich blijft een poosje hangen, en helemaal als ze in contact gekomen zijn met je kleren (al dan niet per ongeluk). Dan ruik je de volgende dag nog dat heerlijke parfum.

Yves Rocher - Flowerparty

Wat ik helemaal leuk vind is het leuke zomerse flesje waarin dit geurtje zit. Het doet je meteen aan de zomer denken.

Ik vind dit absoluut een geurtje dat je moet hebben voor de zomer, maar ik hou dan ook van zoete geuren.

Voor wie geïnteresseerd is: dit leuke originele flesje kost 25 euro, maar bij mij ging er een korting af van 10 euro waardoor ik 30ml eau de toilette voor 15 euro heb! De actie is geloof ik nog altijd geldig op de website. Snel zijn is de boodschap!

www.yves-rocher.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten