dinsdag 17 april 2012

KRUIDVAT - reinigende neusstrips


Jullie kennen het vast wel.. Jullie toch dagelijks wassen en goed verzorgen en toch nog het gevoel hebben dat er nog vuil op je neus kruipt. Wel, daar heeft Kruidvat een handig middeltje tegen gevonden, namelijk de reinigende neusstrips.

Kruidvat - reinigende neusstrips





Op de achterkant van het ietwat sobere doosje staat:
"Kruidvat Neusstrips verwijdert opgehoopt vuil en vet snel uit de neusporiƫn. De neus voelt direct gladder aan en ziet er schoon uit. Na veelvuldig gebruik zullen de poriƫn in grootte af nemen. Geschikt voor alle huidtypen. Lees de gebruiksaanwijzing zorgvuldig."

Ja hoor, dit handige ding heeft een gebruiksaanwijzing:
  • Reinig het gezicht grondig en maak de neus vochtig met de vingertoppen. Droog de handen goed en verwijder de plastic van de neusstrip.
  • Plak de strip met de gladde zijde op de vochtige neus.
  • Laat de strip 10 tot 15 minuten drogen, de strip voelt hard aan als deze droog is.
  • Als de strip helemaal droog is, verwijder deze langzaam en voorzichtig van de neus.
Zoals je kan lezen moet je dit niet op een 'rappeke' doen, aangezien het er toch een kwartiertje op moet zitten.

Verder staan er ook nog enkele waarschuwingen op, zoals dat je dit product niet mag gebruiken bij zonnebrand of huidproblemen.

Kruidvat - reinigende neusstrips

1 doosje neusstrips bevat 6 individueel verpakte strips. Dit is heel handig als je op weekend gaat, de instructies staan op iedere verpakte strip ook nog eens vermeld. Per keer gebruik je namelijk 1 strip.

Ik heb deze strips getest en ik moet zeggen: ik was aangenaam verrast. Het product is heel handig in gebruik, de strip eraf trekken doet geen pijn en gaat moeiteloos.
En effectief, toen ik de strip van mijn neus trok, zag mijn neus er een pak frisser uit en voelde ook zachter aan!
Waar ik me wel aan stoorde was dat de strip zelf een geur had, die ik niet kon thuisbrengen. Maar eens je de strip verwijdert hebt, heb je daar geen last meer van.

De Kruidvat Neusstrips zijn te koop bij Kruidvat en kosten €3,99 voor een verpakking van 6 stuks.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten