donderdag 12 maart 2015

CATRICE: Absolute Bright Eyeshadow Palette

Absolute Bright Eyeshadow Palette

In mijn shoplog in maart vroeg ik welke producten jullie graag nog even zagen. Ik kreeg reacties dat mensen wel benieuwd waren naar het oogschaduw pallet van Catrice. Ik heb een ooglook gemaakt.




Absolute Bright Eyeshadow Palette

Om mijn ooglook te maken heb ik gekozen voor de drie rechtse kleuren. De derde kleur van rechts heb ik gebruikt onder mijn wenkbrauw, de tweede kleur van rechts heb ik gebruikt op mijn bewegend ooglid, en de meeste rechtse kleur heb ik gebruikt in mijn buitenhoekje.

Absolute Bright Eyeshadow Palette



Zoals je ziet vind ik weinig verschil zitten tussen de meest rechtse kleur en de kleur ernaast. Ik had ze misschien toch wel iets 'harder' verwacht van kleur. Momenteel zien mijn ogen er nog vrij soft opgemaakt uit. Al is dat een persoonlijke mening.
Zijn mijn ogen nu 'absolute bright' geworden? Goh, ik weet het niet.. Ik merk vooral veel shimmer!

Absolute Bright Eyeshadow Palette

Wat vind jij van deze ooglook?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten