woensdag 7 januari 2015

Januari #1

De eerste week van 2015 zit er bijna op! Even kort kijken wat er allemaal gebeurd is:

  • Op 1 januari hadden we de verplichte bezoekjes aan de familie en schoonfamilie. Mijn schoonzus is op 17 december voor de tweede keer moeder geworden, en de jongste telg van de familie hebben we dan ook goed kunnen/mogen bewonderen.
  • Ik had geen verlof, dus ging ik op en stond werken. Mijn verlof komt er binnenkort aan!
  • 't Oud Brughuys was twee weken lang dicht. Omdat we toch graag iets wilden gaan drinken, zijn we eens naar De Wiek gegaan. Een mooie zaak, opengehouden door twee fantastische mensen.
  • Zondag deed mijn auto raar. Omdat ik het echt niet vertrouwde heb ik hem op maandagmiddag bij een garagist gedaan. Ik hoop dat het te herstellen valt, en dat de prijs goed meevalt!
  • Maandag was vriendlief jarig. 28 jaar werd hij! Dat hebben we gevierd met een pak friet van frituur en champagne!!
  • Maandag ging de halsketting die ik van mijn zus gekregen had, kapot. Ze brak middendoor. Ik hoop dat ook dit te herstellen valt want het heeft énorm veel emotionele waarde voor me..
Al bij al was het een vrij rustige week. Het is maar net wat je ervan maakt, en wat je nodig hebt om gelukkig te zijn. Wij proberen het laatste half jaar echt te genieten van de kleine dingen in het leven. Meer heeft een mens niet nodig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten