vrijdag 28 september 2012

Shoplog 27 september


Gisteren ben ik nadat ik een groepsvergadering had, langs de Meir (Antwerpen) naar het station gewandeld. Kijk mee wat ik gekocht heb.




Drie paar oorbellen voor €5,95. Waarom dit setje? Om de rode vogels, en de leuke veren. Bij Veritas.


Nadien ben ik nog even bij Hema binnengestapt. Ik had nog een paar gekleurde balpennen (€4,75 voor 20 stuks) nodig, en gewone blauwe (€3 voor 24 stuks). (zie overzichtsfoto) Terwijl ik er toch was heb ik nog even een Shower Gel (€1,50 voor 250 ml), 2 shampoos (€1,75 voor 250 ml) en een bodylotion (€2,95 voor 250 ml) gekocht.
Hierover volgen later misschien nog ervaringen.







1 opmerking:

  1. Leuke shoplog! Ik heb nog nooit iets van de hema geprobeerd qua lichaamsverzorging maar het lijken me toch best fijne producten

    BeantwoordenVerwijderen