dinsdag 31 juli 2012

Uitdaging JoNi

Mijn zus en ik zijn onlangs op het idee gekomen om een uitdaging aan te gaan. We spelen allebei ongelooflijk graag De Sims 3, en lezen ook graag verhalen hierrond. Nu, ik heb deze blog wel, maar toch leek het mij leuk dat er ook verhalen op deze blog verschenen als ik eens wat minder tijd had (door examens, of andere redenen). Dus stelde ik mijn zus voor om een uitdaging te verzinnen, die we elk afzonderlijk spelen, dus elk zijn eigen spel, en waarvan we elk een afzonderlijk verhaal zouden maken.




We hebben onze eigen uitdaging samengesteld. Hier volgen de regels van Uitdaging JoNi:



  • Maak een huishouden van twee jongvolwassenen: een man en een vrouw. Hun relatie mag niet meer dan huisgenoten zijn.
  • Geef ze de volgende eigenschappen:
    • Vrouw:
      • Netjes
      • Milieuvriendelijk
      • Zuinig
      • VegetariĆ«r
      • Geboren kok
    • Man:
      • VegetariĆ«r
      • Slons
      • Workaholic
      • Excentriek
      • Perfectionist
  • Hun levenswens mag je zelf kiezen.
  • Start met het kapitaal dat ze standaard krijgen door het spel. (18 500 Simdollars)
  • Plaats hen op een kavel in Riverview van 50 x 50 (= 5 000 Simdollars)
  • Bouw op die kavel een huis met enkel volgende zaken:
    • Tweepersoonsbed
    • Douche
    • Wc
    • Tafel
    • 4 stoelen
    • Fornuis
    • Gootsteen
    • Werkvlak
    • Koelkast
    • Boekenkast
  • Gebruik in geen geval cheats!
  • De vrouw mag geen baan hebben, zij mag enkel huishoudelijke taken doen + tuinieren.
  • Het doel:
    • Bereik een kavelwaarde van 75 000 Simdollars of hoger.
    • Zorg ervoor dat ze een familiekapitaal van minstens 100 000 Simdollars hebben.
    • Speel minstens 4 generaties lang.

Ik heb met Joke afgesproken dat zij ook foto's neemt, er verhaaltjes bijschrijft en dat ik die verhaaltjes dan op deze blog post. Als lezer ga je het kunnen zien door een vermelding bovenop elke post van Joke en door de tag "Joke".

Ik wens ons allebei veel succes, en jullie, onze lezers, wens ik veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten